?

Log in

Sarah's Journal [entries|friends|calendar]
Sarah


Navigation
Current
Info
Icons

About the girl
Name: Sarah Elizabeth
Age: Fourteen, freshman.
Place: Oklahoma.
Music: Whatever I want.
Sign: Aries.


We won't talk about problems anymore.


Loves
Chinese Food, roses, Jake Gyllenhaal, blue eyes, guys, music, reading, art, history, LotR Baz Luhrmann, Harry Potter, DDR, PSP7, icons, friends, shows, orange, photobooths, pringles, Tim Burton, band, Invader Zim, BtVS, AtS, fanfic, collar bones, "emo" boys.

Hates
Jessica Simpson, Reese's, jerks, braces, Three Days Grace, brown, assholes, homophobes, bugs, Muse, Modest Mouse, Coheed and Cambria, math, Nickle Back, steak.

Fandoms
Harry Potter- Hermione/Ron, Harry/Ginny, Ron/Hermione/Harry,
BtVS- Spike/Willow, Angel/Cordy, Spike/Willow/Angel, Buffy/Riley

Music
My Chemical Romance, Less Than Jake, Hawthorne Heights, Letter Kills, Blink 182, Green Day, Boxcar Racer, Tied for Second, Chaos to Cosmos, Senses Fail, DJ Venom, New Found Glory, Sum 41, The Beatles, NOFX, MxPx, Alkaline Trio, Adema, Audio Karate, Thursday, Taking Back Sunday, Brand New, All American Rejects, Mest, The Ataris, Evanescence, Cursive, Antifreeze, Ashlee Simpson, and Wakefield.

Movies
Moulin Rouge, Romeo+Juliet, Ocean's Eleven, Harry Potter, Lord of the Rings, Donnie Darko, Empire Records, Lost Boys, St. Elmo's Fire, Breakfst Club, Annie, Chicago, Saved, Nightmare Before Christmas.

Songs
My Chemical Romance- Helena
Green Day- *Good Riddance
Hawthorne Heights- *Ohio is for Lovers
Green Day- Boulevard of Broken Dreams
Letter Kills- *Hold my Heart (Interlude)
Blink 182- Wendy Clear
Alkaline Trio- This Could be Love
Taking Back Sunday- The Blue Channel
Brand New- Quiet Things that No One Ever Knows
Tears for Fears- *Mad World
Boxcar Racer Cat-Like Theif

Links to Friends
J | E | T | J | L | Z | S

Friends
Julia, Ethan, Timmy, Jen, Dusty, Shehan, Scott, Bonnie, Tasha, Lacee, Bailey, Megan, Joanna, Seth, Jessica, Zoe.

Contact
E-Mail: xEastSideMags@yahoo.com
AIM
Yahoo!

Best Friends


Julia. Me. Ethan. <3

class="x" scroll="no">
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[01 Dec 2004|07:33pm]
Alright, people.
I have a new LJ. That's right. I'm changing.
It's xcatalyst_x
NO. It's NOT named after the NFG song. It's after my favorite book.
It's friend's only, yadda. Comment, yadda.
This one is probably gonna end up my graphics journal.
:]
It's been real.
-Sarah
3 words will break me.

[27 Nov 2004|09:35pm]
[ mood | Hmm. ]

Yeah.

I just realized. It's kinda lame going friends only if I let everyone who asks be added. So, now, I'm not, I repeat, not going to add everyone that asks. In fact, I'm going through and deleting people I don't want on my list. If I take you off, you don't have to take it personally, but you probably should.

And, If you want to be added, it'd be great if we had stuff in common. Like... more than three or four things.

If you're just wanting to talk to me about a layout or something like that, that's cool. You can just leave a comment, and I'll get back to you.

kthxbye
-Sarah

5 words will break me.

Friends Only. [01 Nov 2004|09:21pm]
[ mood | Hmm. ]





Friends Only.



Friends only, people. New layout, new everything. Clean slate. I'm taking everyone off my friends list. So, if you want to be added back, just comment, add me, and ask.

-Sarah-


21 words will break me.

My friends. [23 Oct 2004|12:14am]
[ mood | Brrr. ]

Ethan- My best friend in the whole wide world. I love you so much. So, so much.
Julia- Other best friend. Love you a lot too. We may not hug, but we're cool.
Timmy- Other-OTHER best friend. I can tell you anything and know you'll always be there. I love you.
Dusty- Other-OTHER-OTHER best friend. You're so effing awesome. Cannot put into words.
Seth- Even if you ARE a homophobe, I still love you.
Shehan- I love you. You're rad, and I've known you forever.
CayLee- Yeah. You're cool. And you know it.
Scott- You are so rad. Like, seriously. You have no idea.
Zoe- Awesome. Totally awesome.
Jessica P- You are so effing funny. It would be so dull without you. :]
Lacee- You're so incredibly tubular. You're great, and I hope you never change.
Bailey- Rad. A friend I've known forever. They dun took my cow. Crap.
Megan- Yeah, we don't talk much, but you're cool.
Tasha- Concert buddy like woah. Shut up, I love you-- Poppie Shizzle.
Chris- Yeah, hi.
Erika- Awesome, much.
Jew- Yeah, rad. Shurg. <3


Hmm. I know for a fact I left a bunch of people out. But, if I left you off, it probably means I didn't think you'd wanna be in here. So, comment if you want in here, I'll fix it.
:]
<3
I love you all. Seriously.

8 words will break me.

Best layout I have ever made. [29 Aug 2004|05:11pm]
[ mood | Accomplished much. ]

I am so totally loving this layout. It's so simple. And I think it's awesome.
AHHH.
I just love it so much.

What do you think?

4 words will break me.

Zoe's party. [28 Aug 2004|09:31pm]
[ mood | ::sigh:: ]

Yeah, so.

Erm. Me and Julia just got back from Zoe's party. It was pretty fun. Ethan is getting on my nerves like woah, though. But, that's okay. I still love him, and I'll get over it.

Anyway.

Um... now, me and Julia are here. At my house. She's spending the night. That's always GRRRRRRREAT.

So... I'm gonna go.

Have fun, be safe, and use protection.
kthxbye
Sarah

3 words will break me.

W00t. Lacee's party was awesome. [28 Aug 2004|12:46pm]
[ mood | ::happy sigh:: ]

Lacee. You should so throw more parties like that. It was excellent.
^_____^

Insane Truth or Dare game. Even though it was really 'Dare'. No truth questions involved. I thought it was fun. :]

Then, at like, 2 am, all of us that stayed were having the most awesome conversations. We talked about EVERYTHING. It was so rad.

Julia is gonna attempt to straighten my hair today before we go to Zoe's. Heh. Gooooood luck, hun.

Well, I have to go do chores, so... later!

Have fun, be safe, and use protection.
kthxbye
Sarah

(p.s.- I'm really liking this song. It's so cute. ^_^)

1 word will break me.

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]